Anonymous:
ok so im white and i really wanna use the n-word well im already using it but not in a derogatory way in a cool way i like jamming to little wayne and stuff was just wondering is there anyway a white person can gain access to using the n word without black people being offended like is there a certain amount of black friends i can have to be able to say it ? once again not being disrespectful just in a cool way

hereeeeeeeeeschichi-bitches:

decidedly-enigmatic:

weloveblackgirls:

prettyboyshyflizzy:

little wayne ? 

ok u want access to the word lemme huddle up with my ancestors real quick and come up with a solution bruh i got u right now

*whispering sounds*

pshwhwhwww “not derogatory he says”

pshwhwhwww “he actually spelled out little?? *group laughter*”

pswhwwhwhw “certain amount of black friends”

pswhhwwhwh “no no no in a cool way”

"ok i got the solution "pswhwwhwhhwhw"

pswhwhwhwh “you sure ? if he does that he will gain access?”

pswhwhww “ok ill let him know

ok sir im back :)  they said wrap your entire body in steaks, and go into a cage and lock yourself in with at least 13 tigers who have been deprived of food for 3 or more days then and only then will you be allowed to use the the n-word

have fun tell me how it goes :) I cant wait for you to be able to say the n-word with me we’re gonna have so much fun

😂😂😂😂😂 this man said “pshshshwhwhw”

"ok u want access to the word lemme huddle up with my ancestors real quick" DEEEEEEEEEAAAAAAAAAAADDDDLOL

lol

allons-ygeronimofuckitybye:

mononocake:

314eater:

The hardcore way to eat ramen:
1. Boil water
2. Eat block of ramen
3. Drink boiled water
4. Snort flavored powder
5. Fuck bitches

image

you looking for this my friend?

why is there a gif for this

(via rollmeupandsmokemex)

iamwizz:

iamwizz:

iamwizz:

iamwizz:

*my wedding vows*
I promise to eat it twice a day & to keep them thirsty hoes away

might not always open the door for you but I’ll always smack that ass when you walk through

I’ll eat ya booty too because a real nigga please they bitch

*pastor stops me* you mean the boooty hole ?!
Me: hell yea nigga I please my bitch

(via rollmeupandsmokemex)

draqonight:

"don’t complain, I have it worse than you"

image

(via rollmeupandsmokemex)